Veelgestelde vragen

FAQ

Bestellen en Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?


U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:

* U kunt ons mailen via ons contactformulier.

* Mailen via louise@lkproducts.nl.

* Contact opnemen op tel.nr. 06-1640 2301

* Appen op tel.nr. 06-1640 2301

* Bestellen bij één van onze verkooppunten.

Wij sturen u een e-mail ter bevestiging van alle gegevens en vragen u om betaling. Na afronding van uw betaling, nemen wij uw bestelling in behandeling. Vervolgens sturen wij u een e-mail met het Track & Trace nummer zodat u de status van uw bestelling kunt volgen.

Heeft u behoefte aan persoonlijke hulp bij het bestellen? Neem dan contact met ons op; wij helpen u graag verder.




Is er een minimaal bestelbedrag?


Nee hoor. Alle klanten zijn van harte welkom. U hoeft dus niet voor een minimum bedrag te bestellen. Houd wel rekening met de verzendkosten.




Welke verzendkosten worden er berekend?


Voor onze producten geldt onderstaand. Let op: de Nutriphyt supplementen worden rechtstreeks geleverd via Nutriphyt, zie tabblad Nutriphyt.

Nederland: U betaalt voor verzending van uw bestelling met een gewicht tot 10 kg via postNL € 6,95. Indien het factuurbedrag € 75,- of hoger bedraagt, zijn de verzendkosten voor ons. Via Track & Trace kunt u het pakket traceren.

België: U betaalt voor verzending van uw bestelling met een gewicht tot 2 kg via postNL zonder Track & Trace € 9,80 en met Track & Trace € 13,-. Indien het factuurbedrag € 100,- of hoger bedraagt, zijn de verzendkosten voor ons.

Overige landen: op aanvraag.

Heeft u de voorkeur uw pakket via een andere pakketdienst te laten bezorgen? Overleg met ons en wij kijken naar de mogelijkheden.




Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?


Wij zetten alles direct in gang om een snelle levering mogelijk te maken. De kans is groot dat uw pakket al onderweg is. Neem direct contact met ons op (tel.nr. 06 – 1640 2301) en indien mogelijk doen wij er alles aan het voor u proberen op te lossen.




Kan ik mijn bestelling als cadeau laten verpakken?


Ja, deze service bieden wij u aan. Meer informatie kunt u vinden in “Producten”.




Welke betaalmogelijkheden heb ik?


* Laat u het pakket bezorgen?

Dan maakt u het bedrag over naar ons en wij nemen uw bestelling in behandeling. Na betaling wordt het pakket binnen 2 werkdagen verstuurd en PostNL levert deze in de regel de volgende dag bij u.

Onze bankgegevens:ABN Amro 56 95 47 679, t.n.v. LK Products – Beuningen

IBAN: NL82ABNA0569547679 en BIC: ABNANL2A

* Komt u uw bestelling afhalen? U kunt contant betalen of vooraf het bedrag overmaken.

* Bestelt u bij 1 van onze verkooppunten? Kijk naar hun betaalmogelijkheden.




Is BTW in de prijs inbegrepen?


Alle prijzen die vermeld staan op www.lkproducts.nl zijn in Euro’s en inclusief BTW.




Is mijn bestelling in goede orde ontvangen?


U krijgt kort na uw bestelling een bevestiging per e-mail.

Heeft u binnen 24 uur uur nog geen e-mail gehad? Controleer dan de spam-map van uw e-mailprogramma.

Heeft u alsnog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op; we helpen u graag verder!




Hoe ontvang ik de factuur voor mijn bestelling?


De factuur printen wij uit en zit in een enveloppe op uw pakket. Wilt u deze liever als pdf-bestand via de e-mail ontvangen? Neem even contact met ons op, we helpen u graag verder.




Hoe kan ik zien of een artikel leverbaar is?


Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze producten voor u beschikbaar zijn. In het algemeen kunt u uitgaan van een levertijd van 1 - 3 werkdagen, tenzij er een actiedatum bij het product staat vermeld. De actiedatum is dan ook de eerst mogelijke leverdatum van uw bestelling.

Toch kan het voorkomen dat er een zeer grote vraag naar bepaalde producten is, waardoor het product niet voorradig is. Wij brengen u via een e-mail direct op de hoogte en informeren u over de verwachte leverdatum.




Zijn producten voor mij gereserveerd?


Nee, het is niet mogelijk om producten te reserveren. Zolang u nog niet tot aankoop bent overgegaan, zijn de producten ook voor anderen verkrijgbaar.




Wat is de minimum leeftijd om een bestelling te kunnen plaatsen?


Om een bestelling te kunnen plaatsen, dient u minstens 16 jaar te zijn.




Kan ik het bezorgadres nog wijzigen nadat ik besteld heb?


Wij zetten alles direct in gang om een snelle levering mogelijk te maken. De kans is groot dat uw pakket al onderweg is. Neem direct contact met ons op (tel.nr. 06 – 1640 2301) en indien mogelijk doen wij er alles aan het voor u proberen op te lossen.

Mocht het pakket al onderweg zijn, dan zal het pakket worden aangeboden op het door u opgegeven onjuiste bezorgadres. De onjuist geadresseerde zal het pakket naar verwachting weigeren, waarna het pakket retour wordt gezonden. Dit kan soms enige tijd duren. Wij zullen na ontvangst het pakket naar het juiste bezorgadres verzenden.




Wanneer vind ik nieuwe producten online op de LK Products website?


Met onze gratis nieuwsbrief bent u als eerste op de hoogte van actuele acties en aanbiedingen. Onderaan de pagina kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief.




Kunnen jullie nagaan hoeveel stuks er nog zijn van een bepaald product?


Helaas kunnen wij niet aangeven hoeveel voorraad we nog hebben van een bepaald artikel.




Krijg ik korting als ik een grotere hoeveelheid wil afnemen van een bepaald product?


Jazeker, als u al heeft besteld stellen wij u hiervan op de hoogte. Wilt u eerst weten wat voor een korting wij u kunnen aanbieden? Neem dan contact met ons op.




Krijg ik een BTW-factuur van mijn bestelling?


Op al onze facturen staat de BTW apart vermeld. U ontvangt uw factuur bij uw bestelling. Wilt u deze liever als pdf-bestand via de e-mail ontvangen? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder.





Levering en verzenden

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?


We leveren graag bij u thuis, op een door u gekozen bezorgmoment.

U heeft naast levering op uw eigen adres, de volgende aflevermogelijkheden:

  • Aflevering op een afwijkend adres. Dit kan handig zijn wanneer u zelf niet thuis bent. U kunt het pakket bijvoorbeeld op het adres van uw ouders, vrienden of buren laten afleveren.
  • Aflevering bij een postNL-locatie naar keuze. Handig bijvoorbeeld als u niet thuis bent en uw pakket wilt afhalen op een geschikt moment.




Welke verzendkosten worden er berekend?


Voor onze producten geldt onderstaand. Let op: de Nutriphyt supplementen worden rechtstreeks geleverd via Nutriphyt, zie Nutriphyt.

Nederland: U betaalt voor verzending van uw bestelling met een gewicht tot 10 kg via postNL € 6,95. Indien het factuurbedrag € 75,- of hoger bedraagt, zijn de verzendkosten voor ons. Via Track & Trace kunt u het pakket traceren.

België: U betaalt voor verzending van uw bestelling met een gewicht tot 2 kg via postNL zonder Track & Trace € 9,80 en met Track & Trace € 13,-. Indien het factuurbedrag € 100,- of hoger bedraagt, zijn de verzendkosten voor ons.

Overige landen: op aanvraag.

Heeft u de voorkeur uw pakket via een andere pakketdienst te laten bezorgen? Overleg met ons en wij kijken naar de mogelijkheden.




Wanneer ontvang ik mijn bestelling?


Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze producten voor u beschikbaar zijn. In het algemeen kunt u uitgaan na betaling van een levertijd van 1 - 3 werkdagen, tenzij er een actiedatum bij het product staat vermeld. De actiedatum is dan ook de eerst mogelijke leverdatum van uw bestelling.

Toch kan het voorkomen dat er een zeer grote vraag naar bepaalde producten is, waardoor het product niet voorradig is. Wij brengen u via een e-mail direct op de hoogte en informeren u over de verwachte leverdatum.

Zodra de bestelling onderweg is, ontvangt u een verzendbevestiging met een Track&Trace-nummer, waarmee u eenvoudig de status van uw zending kunt volgen (www.tracktrace.nl).




Wie bezorgt mijn bestelling?


PostNL bezorgt uw bestelling. Zodra de bestelling onderweg is, ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging met een Track & Trace-nummer.

Wanneer u deze invoert op www.tracktrace.nl volgt u gemakkelijk de status van uw zending.

Heeft u de voorkeur uw pakket via een andere pakketdienst te laten bezorgen? Overleg met ons en wij kijken naar de mogelijkheden.




Kan ik mijn bestelling ophalen bij LK Products?


U kunt uw bestelling ophalen bij LK Products gevestigd in Beuningen (GLD).

U heeft naast levering op uw eigen adres, de volgende aflevermogelijkheden:

  • Aflevering op een afwijkend adres. Dit kan handig zijn wanneer u zelf niet thuis bent. U kunt het pakket bijvoorbeeld op het adres van uw ouders, vrienden of buren laten afleveren.
  • Aflevering bij een postNL-locatie naar keuze. Handig bijvoorbeeld als u niet thuis bent en uw pakket wilt afhalen op een geschikt moment.




Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?


Jazeker, geef bij uw bestelling aan op welke dag u graag het pakket bezorgd wilt hebben.

Beslist u nadat u besteld heeft: Wanneer u onze verzendgegevens krijgt, wijzig dan uiterlijk voor het tweede bezorgmoment voor 22.00 uur bij postNL uw keuze. Zo mist u nooit een pakket! Wijzig uw bezorgmoment:

  • naar een ander moment (overdag of 's avonds)
  • of laat het pakket bezorgen bij een PostNL-locatie

Wijzig uw bezorging www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/

Gebruikt u de PostNL-app? Zet dan de notificaties aan en u krijgt bericht zodra u de bezorging kunt wijzigen.




Bezorgt postNL ook 's avonds of in het weekend?


Ja, natuurlijk. We begrijpen dat u niet altijd tijd heeft om uw pakket in ontvangst te nemen.
De meeste bestellingen kunnen worden bezorgd van maandag tot en met vrijdag zowel overdag als ’s avonds of zaterdag overdag.

Wijzig uw bezorging www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/

Gebruikt u de PostNL-app? Zet dan de notificaties aan en u krijgt bericht zodra u de bezorging kunt wijzigen.




Bezorgt LK Products ook op de Waddeneilanden?


Uiteraard, van maandag tot en met vrijdag worden onze pakketten ook op de Waddeneilanden bezorgd. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.




Kan ik de bestelling in het buitenland laten bezorgen?


Ja, wij bieden leveringen naar het buitenland aan. Tarieven gelden van postNL tenzij u de voorkeur geeft aan een andere pakketdienst.




Kan ik de status van mijn levering volgen?


Jazeker! Zodra de bestelling onderweg is, ontvangt u een verzendbevestiging met een persoonlijk Track&Trace-nummer.

Wanneer je deze invoert op www.tracktrace.nl volgt u heel makkelijk uw zending. Heeft u de barcode niet zo snel bij de hand, via www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten vult u uw postcode en huisnummer in.




Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?


Zodra de bestelling onderweg is, ontvangt u een verzendbevestiging met een persoonlijk Track&Trace-nummer. Wanneer u deze invoert op www.tracktrace.nl volgt u heel gemakkelijk uw zending.

Heeft u een verzendbevestiging ontvangen en is uw bestelling al meer dan drie werkdagen onderweg? Neem dan even contact met ons op; we helpen u graag verder!




Ik ben helaas toch niet thuis op het bezorgmoment. Wat kan ik doen?


Als u niet thuis bent probeert postNL het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat postNL een bericht voor u achter. PostNL komt standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. U kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. U kunt uw keus tot 22:00 uur aan postNL doorgeven.

Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaart postNL het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna stuurt postNL het terug naar de afzender.

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt, anders mag postNL het pakket niet aan u meegeven.

Via www.postnl.nl/locatiewijzer vindt u het depot bij u in de buurt.




Ik heb nog geen track&trace-code, wat kan ik doen?


U ontvangt een Track&trace-code op het moment dat wij uw pakket hebben aangeboden bij postNL en dat is na betaling binnen 48 uur. Is uw verwachte leverdatum verstreken en heeft u nog geen track&trace-code ontvangen? Neem dan contact met ons op.




Mijn track&trace-code lijkt het niet te doen, wat kan ik doen?


Geeft uw track&trace-code na 24 uur nog niet aan dat uw pakket is gesorteerd bij postNL? Neem dan contact met ons op.





Retourneren

Under construction......


ddd





06-1640 2301

  • Actief Fit en Vitaal
  • Linked-in

© 2020 /LK Products/Gelderland/The Netherlands

Alle rechten voorbehouden.